Drops Merino Extra Fine

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
Cena: 14,60 zł 14.60
Cena netto: 11,87 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 0
Producent: Drops
Kod produktu: 87BE-745E4

Opis

Materiał: 100% Wełna
Grupa włóczek: B (20 - 22 oczek) / 8 ply / DK / worsted
Waga/długość motka: 50 g = ok. 105 metrów
Zalecany rozmiar drutów: 4 mm
Próbka: 10 x 10 cm = 21 o. x 28 rz.
Prać w pralce, wybierając program do tkanin delikatnych w temperaturze 40ºC / nie używać środków zmiękczających / suszyć rozłożone na płasko

Włóczka DROPS Merino Extra Fine przędziona techniką cable spun, składa się w 100% z wełny merynosa, która jest pozyskiwana ze zwierząt hodowanych na wolności w Ameryce Południowej. Odzież wykonana z tej przędzy jest bardzo wygodna i charakteryzuje się świetną jakością powierzchni. DROPS Merino Extra Fine jest łagodna dla skóry, a więc idealna dla niemowląt i dla dzieci.

DROPS Merino Extra Fine jest idealna do wzorów strukturalnych, takich jak warkocze czy ścieg ryżowy. Wyroby z wełny superwash można prać w pralce, więc nadają się do codziennego użytku.

DROPS Merino Extra Fine występuje zarówno w wersji jednobarwnej jak i kolorach mix, co oznacza, że wełna jest tak opracowana, że kolory są zwijane razem przed przędzeniem.

Charakteryzuje się dużą elastycznością, dlatego ważne jest, aby pamiętać o odpowiednim napięciu nitki podczas dziergania, dzięki czemu unikniemy rozciągania dzianiny. Nie prać odzieży w zbyt gorącej wodzie oraz nie namaczać. Suszyć rozłożone na płasko.

Uwaga! W zależności od ustawień monitora kolor może się nieznacznie różnić od rzeczywistego tak samo kolory poszczególnych motków mogą nieznacznie różnić się od siebie.

Made in EU
Oeko-Tex® certificate (STANDARD 100 by OEKO-TEX® 25.3.0110 Innovatext Textile Engineering and Testing Institute CO)

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl